Siekiant susipažinti su Italijos įtraukiojo ugdymo modelio praktiniu taikymu, darželio pedagogų komanda lankėsi Bolonijos mokykloje, kurioje mokosi mokiniai nuo 14 iki 19 metų. Ši mokykla organizuoja profesinį mokymą, o taip pat rengia mokinius universitetui. Mokykloje mokosi 900 jaunuolių, iš kurių 90 turi specialiųjų ugdymosi poreikių. Mokytojo padėjėjas Giuseppe supažindino su įtraukiojo ugdymo organizavimu, vyko diskusija apie Italijos ir kitų šalių patirtį, panašumus ir skirtumus. Ši diena dar kartą įrodė, kad Italijoje ypatingas dėmesys skiriamas pedagogų bei jų padėjėjų kvalifikacijai ir profesinėms kompetencijoms tobulinti.
Erasmus+ projektas “Italų patirtis įtraukiąjame ugdyme. Ką galime sužinoti ir pritaikyti savo įstaigoje” finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis.